2015. november 12., csütörtök

Misi: Megfenyegettem a Vikit. Megmondtam neki, hogy ha a cseszegetése miatt elmegyek, akkor magammal viszem a Gézukátokat is...


Misi: Amúgy megmondta délelőtt, hogy az a baj, hogy nem elég a hülyeségem, te még adod is alám a lovat. Szóval ha téged is lebasz, akkor ne haragudj.


Misi: Mondtam a Gézának, hogy igyekezzünk a lapokat megpucolni, mert a Viki lekapja a faszunkat. Úgy megijedt, egyből nekiállt. Mondogatja, hogy "fél óra alatt meglesz, fél óra alatt meglesz".


később én: - Na, a Géza még mindig fél?
Misi: - Hát nem is egész...


Misi egyik nap pár hete azt mondta Gézának, hogy felhívja az Öreget, hogy megkérdezzen valamit, ehhez képest engem hívogatott. Géza bának, úgy tűnik, ez volt az évezred poénja.
én: A Bácsika azóta minden nap megkérdezi, nem telefonált-e az Öreg. Én erre mindig mondom, hogy nem, majd nevetünk, mert ez vicces. Tegnapelőtt azt mondtam neki, hogy de, telefonált és puszit küld. Bazmeg úgy röhögött, hogy ilyet még nem láttam.


Misi mesél valamit Feri báról.
én: - Éééédes szívem, de cuki.
Misi: - Én?
én: - Feri bára gondoltam.
Misi: - Ezt nem hiszem el! Ő "édes szívem", a Gézát Mókusbácsinak hívod...
én: - Mit hisztizel?! Hát többet becézgetlek, mint bárkit, neked mondom a legszebbeket, te pöcs!


Géza bácsi: - A Metaxa meg a whisky nagyon hasonlítanak. Azok nagyon hasonlítanak egymásra.
Misi: - A whisky meg a Metaxa?!
Géza bácsi: - Igen. Hasonlítanak egymásra nagyon.
Misi: - Hát azok úgy hasonlítanak, mint az egyik tyúktojás a másik lópatkóra...


én: Néha elgondolkodom azon, hogy talán rossz hatással vagytok rám. Az egyik néninek megígértem, hogy bár voltam ma vásárolni, holnap is kimegyek neki a Sparba. Csak mert láttam az újságban, hogy holnaptól lesz akciós az Unicum...


Misi: - Hogy kell mondani: seper vagy söpör?
én: - Szerintem söpör.
Misi: - Szerintem seper.
én: - Misi bácsi?
Misi bácsi: - Sepör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése