2015. október 10., szombat

Reggel bemegyek.
Toncsi: - Évi, te már megint itt vagy?
én: - Ja.
Toncsi: - Misi bácsi is jön?
én: - Nem.
Toncsi: - Hogyhogy?
Misi: - Neki is kell egy szabadnap, amikor kipiheni az Évit.


Misi: Egyik nap elvesztettem a Gézát. Átvittünk egy raklapot, mondtam neki, hogy maradjon ott vele, én viszem a másikat. Mire visszaértem, sehol nem volt. Mondjuk én voltam a hülye, nem kellett volna felügyelet nélkül hagynom...


én: - És hova tűnt a Géza?
Attila: - Visszajött ide. Láttam, hogy keres valamit. Futott ide-oda, benézett az asztal alá, a kocsik mögé. Mondom neki, mit keresel? Azt mondja, a Misit. De úgy kereste, mintha a Misi egy tégla lenne.


Vikivel ma nagyon kapkodós napunk volt, délre már azt se tudtuk, hol vagyunk. Szünet, ülünk egy raklapon. Misi belerak egy facsavart a cipőmbe.
én: - Köszi. Nem is tudtam, mi hiányzik...
Misi: - A Misi bácsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése