2015. október 1., csütörtök

Misiéknek sikerült a kemencés vizsga.
Feri bá morog: Jól van, ez is megvan. De aki engem még egy tanfolyamra beírat, annak elvágom a nyakát.


Misi: - Kérdezd meg, milyen tételt húztam!
én: - Milyen tételt húztál?
Misi: - Nemtudooom!


Viki: Ide már csak ilyenek jönnek dolgozni, mint a Géza bácsi. Cuki, meg aranyos, meg meg kell zabálni, de elmehet a faszomba.


Viki: Múltkor bazmeg... Odajön, nézegeti a nagyítót. "Hányszoros a nagyítása?" Az Attila elkezdte mondani, hogy hááát, nem tudom pontosan.... Közbevág a bácsi: "van háborús könyvem, nem kell?"


Velem szemben ül a két Misi (50 és 57 évesek), beleharapok egy banánba. Ők kuncogva összenéznek.
én: Középiskolában sem lehetett nyugodtan megenni egy kurva banánt... Annyira jó megint kamaszfiúk között lenni!


én: - Otthon meg kellett kérdeznem, melyik faszkalap hagyta nyitva az ajtót. Bár elég egyértelmű volt, mert csak anyám volt otthon.
Misi: - Te bunkó.
én: - Mer'?
Misi: - "Édesanyám, maga egy faszkalap."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése