2015. október 22., csütörtök

én: - Misi, annyira cuki vagy ebben a sapiban!
Misi: - Jól áll?
én: - Jól.
Misi: - Köszi, hogy észre vetted, hogy jól áll. Mármint a sapka.
én: - Legalább az álljon jól, ha más nem...


Misi lerak az asztalra egy kockasajtot és tolja.
megszólal: Sajtoló vagyok!


Viki: - A Misivel kapcsolatban az aggaszt, hogy a Misi bá kezdi átvenni a hülyeségeit.
Misi bácsi: - Azt tudjátok, miért nem lesznek AIDS-esek a halak?
Viki: - Látod bazmeg, mondom!
én: - Milyen cukin röhögnek egymáson.
Misi: - Én azon röhögök, hogy természetesen ez is az én hibám...


Sajtoltam Misi bácsi helyett, monoton basztatott, hogy nem vagyok képes szépen egymásra rakni a téglákat. Később ő is szarul rakja le.
én: - Nem igaz, hogy nem tudja lerakni!
Misi bácsi: - Hát úgy, ahogy te, úgy le tudom!


Misi bácsi: - Megyünk a Jampihoz? (kocsma)
Misi: - Ha jön az Évi is. Jössz, Évi?
én: - Nem unjátok még a pofámat?
Misi: - Őszintén válaszoljak?
én: - Ja.
Misi: - Várj, inkább hazudok... Nem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése