2015. szeptember 9., szerda

Targoncával engedjük át a port egyik tartályból a másikba.
én: - Bele fog ez férni?
Misi bácsi: - Te mondtad, hogy nincs félig se.
én: - És maga még elhiszi, amit szemmérték alapján mondok?
Misi bácsi: - El hát.
én: - Ez nagyon kedves, de egyben hatalmas hiba is.


Misi minden nap azzal tölti a kajaszünetet, hogy engem próbál röhögtetni (sajnos elég jól megy neki). Épp egy alufóliagolyót pöckölget, Attilával összenézünk.
Attila: Rosszabb, mint egy kölyökcica.


én: - Misi, légy szíves, fejezd már be.
Attila: - Ezt a Viki is szokta mondani, csak ő úgy ejti, hogy "az apád faszával szórakozzál".


Este hatkor várom Misi bácsit az öltöző előtt. Kijön Feri bá.
Feri bá: - Na, mi a helyzet?
én: - Véget ért a móka mára!
Jocó (másik gyárból): - Ez a baj, bazmeg, hogy nálunk meg dolgozni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése