2015. szeptember 1., kedd

Idősek otthonában vagyok gyakorlaton decemberig, a héten kezdtem.
mesélek: - Bementem egy nénihez, hogy bevigyem neki az ebédet. Háromnegyed óra múlva jutottam ki a szobából.
Misi bácsi: - Mé', meg is kellett enned?


Apunak mesélem telefonon, hogy kiderült, hogy egyik bentlakó néni ismeri Misi bácsi szüleit, és azóta a néni nagyon keresi a társaságom.
apu: - Hogy derült ki?
én: - Mondta, hogy arrafelé lakik, én meg rákérdeztem.
apu: - Látod, milyen hülye vagy?


Misi bácsi meséli, milyen sokfelé jártak régen, de egy falu neve nem jut eszébe. Nagy nehezen túllép a problémán és elmondja anélkül a sztorit. Rá pár másodpercre látom, hogy nagyon kattog az agya.
én: - Még mindig azon a kurva falun gondolkozik?
Misi bácsi reményvesztetten: - Nem, most egy másikon...


egy buliról mesél: Fele csapat már mezítláb táncolt, én meg kimentem, bevittem két marék murvát és észrevétlenül szétszórtam köztük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése