2015. szeptember 24., csütörtök

én: - A Géza (az új őrült kemencés) miért mindig későn megy el?
Misi szeme felcsillan
én: - Ha ezt a poént le mered ütni, én olyat vágok rád...


Feri bá meg Misi kemencés tanfolyamra jár, fingjuk nincs az egészről. Feri bának egyik reggel elmagyarázott mindent az Öreg.
este meséli: Itt leírta nekem, hogy hány a hányadikon Pascal az hány bar. Hát ki a bánatos faszt érdekel ez?


Feri bá: Azt kérdi az Öreg: érti, Ferenc? Mondom dehogyis értem.


Misi: - Egyedül te nevetsz a vicceimen. Mert elég abszurd a humorom.
én: - Nem, szar a humorod.


én: - Nyuszifül, nem baj, ha felhúzom az ajtót?
Misi: - Húzd csak.
én: - Nem fogsz fázni?
Misi: - Ha fázom, majd odabújok valakihez. (kacsint)
én: - Ja, jön a Géza is?


Műszak előtt mi már bent voltunk, segítettem Misinek pakolni. Láttam, hogy jön Misi bácsi, átszökdeltem a raklapokon, hogy elé fussak, de megtorpantam, mert megláttam, hogy az Öreg is jön vele.
Misi: Most olyan voltál, mint egy őzgida, amikor észreveszi a vadászt.


Misi: - Figyelj, Éva....
én: - Mihály! Ne mondd azt, hogy Éva! Tudod, hogy utálom!
Misi: - Jó, nem mondom. Figyelj, Balázs...


én: - Mondd el a Misi bácsinak a múltkori sasos viccedet!
Misi: - Miben hasonlít a sas meg a helikopter? Egyik sem katonatiszt.
mi ordítva röhögünk, Misi bácsi faarccal néz
én: - Látod, a normális emberek nem röhögnek a poénjaidon.
Misi: - Csak te.


én: Emlékszel, amikor ültünk kint, én meg megkérdeztem, hogy miben különbözik a krokodil? Feri bá másfél percig gondolkodott, mire visszakérdezett, hogy mitől.


Misi: Van új sasos vicc! Miben különbözik a sas meg a bakter? A sas tud repülni, a bakter meg nem tehet róla.


Misi: - A Gézának minden mondatára vissza kell kérdeznem, mert nem értem. (nagyon furán beszél) De bazmeg folyamatosan mondja.
Misi bácsi: - Ja. "Höböböbö." "Micsoda?" "Höböbö." "Ne haragudj, nem értem." "Háböböbá." "... Ühüm."


Misi: - Képzeld el, hogy két sas sakkozik.
én: - És?
Misi: - Semmi, csak képzeld el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése