2015. szeptember 12., szombat

Attila arról mesél, hogy régen a nagy gyárban (ott volt inas) mindenki ivott és/vagy a pincében/öltözőben kúrogatta a fiatal lányokat.
Attila: - És ez '93-ban volt, szóval nem volt olyan régen.
Miranda meg én: - Nem is éltünk még.
Viki: - Hogy rohadnátok meg...


Attila: - Nekem is voltak hasonló kaliberű (értsd: szexuális jellegű) történeteim, de itt ül a lányom, szóval nem mesélem el.
én: - Azt mondjuk én is megköszönöm.


Szombaton kettőkor zárnunk kell a csarnokot, de a villanyszerelő bácsi még valamit tökölt a gépeimmel.
Attila: - Béla bácsi, mikor tervez végezni? Mert nekem be kéne zárnom.
Béla bácsi: - Mit akarsz bezárni?
Attila meg én egyszerre: - Magát!


Anyus épp ebédelt, előtte fél órát küzdött a macskájával, mert nem tudta neki beadni a gyógyszert, végül feladta, de addigra már alig volt ép bőrfelülete. Én kb. negyven másodperc alatt beadtam az én két macskámnak meg az ő hisztisének is.
én: - Kész. A Pami kér jutalomfalatot.
anyus kikapja a leveséből a húst: - Itt van! Neki adom! Gyere ide, te is kapsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése