2015. augusztus 19., szerda

Szilva kutyáira felügyeltem két napig.
Szilva: Hugi, nincs itthon túl sok kaja, de ami van, azt edd meg. (benéz a hűtőbe) Bár azért a legfontosabbak vannak itthon... Van tej, tojás, paradicsom... Sangria...


Reggel szakadt az eső, én a nővéremtől mentem, tehát sétálnom kellett a buszig negyed órát, nem volt esernyőm, ennek megfelelően néztem ki. A ruháimat bevittem és különböző kampókra kiakasztottam a kemencéhez.
én: - Misi, bocsi, hogy ide aggattam őket, de hadd maradjanak.
Misi minden irónia nélkül: - Megáztál?
én: - Nem, szívem, csak szeretek teregetni.


Misi kezében egy piros alkoholos filc.
Misi: - Gyere, kitetovállak. Rajzolok rád egy piros szívet, és beleírom, hogy Misi bácsi.
én: - Annyira humoros vagy...
Misi: - Nem viccnek szántam.
én: - Ezesetben pofa be!


én: - Volt már olyan vicced, amin a Viki nevetett?
Misi: - Egyszer tudtam megnevettetni. Amikor megbotlottam, átestem a raklapon és felhasaltam a kemencekocsira.


Misi: - A Misi bácsi azt mondta, lecsomagolja helyettem ezt a szart. Mert a Misi bácsi olyan rendes ember.
én: - Nekem mondod?!
Misi odafordul a pörzsölő (zsugorító pisztoly) gázpalackjához: - A Misi bácsi olyan rendes ember...


én: - Misi bácsi, ezt látta?
Misi bácsi: - Mit?
én: - A Misi dialógust kezdeményezett a pörzsölővel, majd közölte velem, hogy Éva, te olyan hülye vagy. Nem abszurd ez egy picit?


Misi később: - Éva, tudd meg, hogy a gázpalackkal sokkal jobb beszélgetni, mint veled.
én: - Miért?
Misi: - Ő nem nevet ki, nem hülyéz le, mindig végighallgat... nem beszél ki a Misi bácsival...
én: - Viszont ha vele rosszul bánsz, sokkal jobban le tud égetni, mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése