2015. augusztus 24., hétfő

A macskámat Lajosnak hívják. A héten van Lajos-névnap, plusz Misi bácsi vezetéknevének (ami amúgy keresztnév is) mostanában lesz névnapja.
Misi: - Felköszöntöd a Lajost?
én: - Hát hogyne.
Misi: - És meghúzod a farkát?
én: - Persze.
Misi: - És a Misi bácsiét?
én: - A tiédet fogom svédfogóval, ha nem fejezed ezt be.


Gábor: - Hol a Misi, nem tudod?
én: - Átment a TMK-ba.
Gábor: - És nem mondta, mikor jön vissza?
én: - Nem, de az alapján, amilyen idegesen vitte át azt a két darab vasat, elég sokára.


Írtam Feri bának cuki üzenetet virágocskákkal a gépére.
Misi bácsi: - Ha nem törli le a Feri, és reggel meglátja az Öreg, ki fog akadni.
én: - Úgyis letagadom.
Ádám: - Rám fogod, nem?
én: - Igen. Rajzolok pár szívecskét is, hogy még hihetőbb legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése