2015. július 23., csütörtök

A kánikulára még rányitották a kemencét is, szóval a csarnokban volt hatezer fok.
Misi csurom izzadtan: - Én már biztos, hogy meghaltam.
én: - És ez a pokol vagy a mennyország?
Misi: - Csak a pokol lehet. Meleg is van... ti is itt vagytok...


Misi mond egy viccet, amiben a főhőst véletlen kiherélik.
én: - Ez egy nagyon gonosz vicc.
Misi: - Nem is.
én: - Nem? Kipróbálhatom rajtad?
Misi: - Az lenne ám az igazi miskárolás.


Nosztalgiázunk.
Misi: - Pedig a gyerek hogy védekezett, hogy majd ír bent munkalapot.
én: - Azt mondta, hogy majd megírja azokkal, akikkel dolgozik. Csak az volt a baj, hogy mi azt hittük, mi vagyunk azok.


Misi bácsi: - Meg az is milyen jó volt, amikor az Évi odament a mi fiúnkhoz magyarázkodni...
én: - Magyarázkodásról szó sem volt, én lebaszni mentem oda, hogy hol a munkalapja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése