2015. június 12., péntek

Jani elég egyszerű, de bír cuki lenni néha. Mindig az autója szereléséről regél.
Misi bácsi: - Nem biztos, hogy beleülnék abba a kocsiba.
Viki: - Főleg e mellé a faszfej mellé.
én: - De olyan kis lelkes...
Viki: - Nincs is jobb egy lelkes hülyénél...!


Van egy efo-s leány, akinek elég furák a fogai, Attiláék Hódnak hívják mert faszok. A csaj elég sokat legyeskedik Attila körül.
Misi úgy emlegeti, hogy az Attila hódolója.


Tegnapelőtt éjjel végig azon rinyáltam, hogy nem akarok bemenni reggel vizsgázni, mert semmi értelme, meg fogok bukni. Ehhez képest összehazudtam valahogy egy négyest, ezt a vizsga után világgá is kürtöltem.
tegnap este mesélem: - Kérdezte a nő, hogy melyik kötelező irodalom tetszett a legjobban. Nyilván egyet se olvastam. Mondtam, hogy az Ilona könyve, és elkezdtem rizsázni, hogy ne kérdezze meg, miért.
Misi bácsi: - "Fogalmam sincs, ugyanis egy betűt nem olvastam el az egészből." Mit szólt volna vajon?
én: - Hát... valószínűleg más hangulatú SMS-t írtam volna magának...


Reggel jövünk ki, mesélem Attiláéknak, hogy a vizsgán a közösségfejlesztésről kellett volna beszélnem, ehhez képest az ő falujukról meg nagypapám gyerekkoráról tartottam előadást.
Attila: - Milyen jó, hogy vagyunk. Elmondhattad, hogy bejönnek ide a parasztok...
Misi bácsi: - ... aztán osztják az észt folyamatosan.
Attila: - Na! Misi bácsi... viszonlátás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése