2015. június 2., kedd

én: - Hol a Viki?
Misi: - Nem tudom. Örülök, ha tíz percig nem látom.


Misi: - Miért kérded?
én: - Mert kéne a Viki.
Misi: - Én nem vagyok jó? Miért kéne? Titok?
én: - Egy tampont szeretnék tőle kunyerálni. De ha tudsz segíteni, tőled is elfogadom.
Misi: - Jaj, csacsi kislány, hát miért nem hozzám jössz egyből, mindig van nálam négy-öt.


Az Öreg megint kiakadt, hogy a gépek papírjait normálisan kéne tölteni, nem csak páróránként random beírogatni.
Misi bácsi: - A 9-es most indult el, hát eddig mit írtam volna be?!
Öreg elmentében visszaordít: - Jól van, Misi, ne magyarázd meg. Látom, mit csinálsz!
Misi bácsi morog: - Az a baj, hogy amibe belekötöttél, azt kurvára nem láttad...


Van pár új ember egyszerűsített foglalkoztatással nálunk. Némelyikük elég fura.
Viki: - Ki ez már megint?
Attila: - Ő is EFO-s.
Viki: - Ez nem EFO-s, bazmeg, hanem szefós.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése