2015. június 5., péntek

Attila meg Misi szokás szerint a szexről beszélnek.
Attila kinéz az ablakon: - Annak a kiscsajnak is bekerülnék a lábai közé.
én: - Azt hiszem, én most távozom.
Attila: - Ne menj, Éva! Beszéljünk másról. Mondjuk a zenéről...
én: - Dugtál már zongorán?
Attila: - Szereted a szaxofon ízét?


Reggelizünk, Attila kirakja az asztalra a joghurtját.
megszólal: Eperjoghurt. Nyomokban nagymamát tartalmaz.


Az új kemencés srác, Józsi, elég fura bír lenni. Mióta cseppet sem burkoltan a tudtomra hozta, hogy szeretne megdugni, Misi folyamatosan vele szekál.
Misi: - Tudod, miben hasonlít a Wilkinson penge meg az új kollégám?
én: - Na?
Misi: - Mind a kettő józsilett.


Misi bácsi: - Még itt van az Attila spréje, ittfelejtette.
én: - Adsza', visszaviszem neki.
Misi bácsi: - Várjál. Itt az enyém, ezt adjuk vissza neki, ebben kevesebb van.


Misi bácsi szétpakolja két tálcára a téglákat, amiket át kell vinni, elindul a kemence felé, legyint, visszajön az asztalhoz, elkezdi átrakni az összes téglát egy tálcára.
én: - Mit csinál?
Misi bácsi: - Szólni akartam a Józsi gyereknek, hogy segítsen átvinni, de aztán úgy gondoltam, inkább mégse...


Misi rázza a füle mellett a flakon vizet.
én: - Meg merjem kérdezni, mit csinálsz?
Misi: - Hallgatom a vízhangot.


Sikítva röhögök.
én: - Misi bácsi, hallotta a Misi legújabb poénját?
Misi bácsi: - Nem. Jobb is.


hirtelen akarok rákiabálni Misire, ez lesz belőle: Micsi misinálsz?!


Egy orrszarvúbogarat már kétszer kilakoltattam a csarnokból, harmadjára is látom, hogy mászik befele.
én: - Ez szopat engem?
Viki: - Éva, fogadd örökbe, hát nem látod, hogy megszeretett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése