2015. június 16., kedd

Attila a héten nyaral, a Casanova meg tegnap elfelejtett bejönni dolgozni.
Misi tegnap délután: Reggel észrevettem, hogy egy kollégám sincs itt. Kiabáltam is utánuk: József, Attila!


Mára előkerült a Józsi gyerek.
Misi: - Na, ma már itt van ám a babád.
én: - Remek.
Misi: - Nem zavar, hogy úgy emlegetem, hogy a babád?
én: - De. Tudok ellene tenni valamit?
Misi: - Nem.


Jani rendszeresen nagy hévvel meséli, hogy a nagygépen ment a méret "föööl-le, föööl-le", mi ezen nagyon jól szoktunk szórakozni. Feljebb akarom húzni az ajtót, de nem megy. Ilyenkor kicsit le kell engedni, aztán föl. Följebb megy fél méterrel, megint elakad.
Misi bácsi: - Még nem jó.
én: - Nem érdekel.
Misi bácsi: - Tudod, úgy kell, ahogy a Jani szokta.
nézek bután
Misi bácsi: - Hát föl-le, föl-le...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése