2015. február 24., kedd

Misi: - Megint hívtak, hogy a Rózsát keresik. De most nem az a nő, egy másik. Úgy néz ki, Rózsa mindenkinek rossz számot adott meg.
Attila: - Vagy direkt a te számodat.
én: - Valaki nagyon szerethet téged.
Misi: - Melyikőtök volt?!


Este tíztől reggel tízig voltam. Reggel 8, szünet. Addigra vettem észre, hogy ma nincs Szabi, mondták, hogy beteg.
én: - És az Attila2 hol van?
néznek rám bután
én: - De tényleg, hol van?
Misi bácsi: - Múlt héten felmondott.
én: - Mivan?!
Misi: - Évike. Alkohol, drogok? Esetleg LSD?
én: - Adhatsz.


Misi: - Jaj, de álmos vagyok.
én: - Csönd. Én tegnap reggel keltem fel utoljára! (értsd: azóta vagyok fenn)
Attila: - Jaj, Éva, utoljára? Ne mondj ilyet!


Indultam haza, Misi szívta a vérem szokás szerint. Addig cukiskodott, hogy visszaléptem megpuszilgatni őket.
Misi: - Csak azért adtál puszit, hogy legyen alibid megpuszilni a Misi bácsit!
én: - Na most menj a faszba. Csókolom.
Misi utánam üvölt: - Szívesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése