2015. január 14., szerda

Hazaérek reggel.
anyus: - Hideg van?
én: - Fagy.
anyus: - Tényleg?
én: - Hát deres a zúzmara... (a fű)


Misi bácsi: Az előző macskánk nagy fasz volt. Nagyon tudott vadászni. Azt figyeltem meg, hogy megtanult verébül.


Szétesett a kezemben egy teli tok, ezzel egyrészt olyan hat négyzetmétert terítettem be lapkatörmelékkel, másrészt kevesebbem lett párszáz darabbal.
Misi bácsi: - Na mi van, nem sikerült lerakni?
én: - De, kicsit gyorsabban is, mint szerettem volna.


Misi bácsi: Múltkor vettem fűrészlapot a körfűrészbe. Rá volt írva, hogy három év alatti gyerekeknek nem ajánlott.


Reggel Viki vergődik, mert diákhiány miatt neki kell szednie délelőtt a gépemet.
Viki: - Tényleg nem olyan szar?
én: - Tényleg nem.
Attila: - Tegnap is már kicsit jobbnak tűnt.
én: - De most az új porral konkrétan jó.
Öreg: - Na, azé' ilyet ne mondjunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése