2014. november 6., csütörtök

hétvégére ígérték az esőt, előbb jött.
Feri: - Csöpörög az eső.
Mariann: - Mi? De hát csütörtök van!
Feri: - És? Csütörtökön csöpörög, pénteken pötyörög, szombaton meg szarrá ázunk.


Kaptam Mirandától szaloncukrot.
mondja: Anyu igazából nekünk csomagolta, de megkérdeztem aput, jössz-e, mondta hogy igen, és akkor úgy döntöttem, ő majd eszik otthon.


Janinak óránként mennie kellett a gázóraállást felírni. Folyamatosan morgott.
megy ki: - Baszd meg, mást se csinálok egész nap, csak futkozok ki!
én: - Meg hisztizel.


Múltkor úgy melóztam, hogy szerda éjjelből visszamentem csütörtök délutánba, abból vissza péntek délelőttbe.
én: - Jófej volt az Öreg, csütörtökön a kisgépre írt ki, hadd pihenjek.
Mira: - Hát még jó.
én: - Gondolom érezte, hogy nem kéne feszegetnie a tűrőképességem határait.


Miranda: Életemben egyszer éjszakáztam. Reggel megkérdezte az Öreg, hogy na, milyen volt, mire én azt találtam mondani neki, hogy kurvaszar. Mondta, hogy pénteken inkább jöjjek délelőtt, jobb lesz mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése