2014. október 4., szombat

Misi bácsi a régi diákokról mesél.
én: - Ők jobb csapat voltak, mint mi, nem?
ő: - Hát... ki tudja. Jó csapat voltak, csak a végére nagyon elkurvultak. Éjjel állandóan átmászkáltak a nagy gyárba, meg se lehetett őket találni. Volt, hogy az Öreg bejött egy órakor, a Bálint kettőkor még nem volt meg.


Megkóstoltam Misi bácsi erős paprikáját, konkrétan ömlött a könnyem tőle.
én: - Jól van, azért látom, maga is izzad.
Misi bácsi: - Ja, van benne fűtőtekercs.


Az Öreg belekevert a lakatosok beosztásába, így nem Misi bácsival leszek. Felhívtam a fürgéseket, hátha át tudnak írni, de nem tudtak. Leteszem a telefont.
Misi bácsi: - Na?
én: - Hát hiányozni fog.


én: - Kávés az orra.
Misi bácsi: - Szarni rá.


Arra mentem be, hogy Miranda volt a gépemen, most először.
én: - Hogy bírtad?
Mira: - NE KÉRDEZD!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése