2014. augusztus 30., szombat

én: - Misi bácsiii, tegnap azt ígérte, hogy ha nagyon unatkozik, cserél bélyeget a gépeimen. (izgibb neki segíteni, mint dolgozni)
Misi bácsi: - Ja.
én: - Fog ma nagyon unatkozni?
Misi bácsi: - Nnnem.


Szedtük szét a gépet, megszorult egy alkatrész. Misi bácsi izomból rávágott hármat villáskulccsal, egyből kijött.
rám néz: Látod, a verés mindennek jót tesz. Kivéve a cserépedényt...


Szünetben találkozunk Toncsival, a frufruja pirosra van festve.
én: - De jó lett a hajad!
Misi bácsi mögöttem dünnyög: - Mihez mentél közel?


Szabi: - Lesz idén is Tankcsapda.
Misi bácsi: - Milyen csapdával lehet elfogni egy tankot?
én: - Naggyal, Misi bácsi. Hol lesz?
Szabi: - Nem tudom, gondolom a DC-ben.
Misi bácsi: - A vécében?
én: - Ott, Misi bácsi.
Szabi: - Tavaly is ott volt. Van is velem közös képük, mert koncert után lehetett fotózkodni.
Misi bácsi: - Fogódzkodni?
Szabi: - Igen, Misi bácsi. Bohóckodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése