2014. július 1., kedd

Hétfő reggel, nincsenek a téglák megpucolva.
Viki: - Misi, te mit csináltál hétvégén, ha nem ezt?!
Misi: - Hatékonyan részt vettem a termelésben.


A munkavédelmis néni nagyon lebaszott, mert az üveg szódám az üveg gépolaj mellett volt.
én:- Kérdezte, hogy hogy különböztetem meg őket.
Attila: - Miért nem mondtad neki, úgy, hogy megkóstolod.


én: - Meg hogy mi lesz, ha beleiszom az olajba?
Attila: - Hát úgy csinálsz, mint a mérges macska: KHHH.


Volt itt régen egy nagyon gonosz-bunkó bácsi, az Öregnek cimborája volt.
Attila: Egyszer rosszul vágott le vagy ezer téglát, de el kellett rakni, hátha lehet még kezdeni vele valamit. Leltárnál a Viki megkérdezte az Öregtől, hogy "a haverjának az elbaszott szarjával mit csináljunk?".


Attila: A csajokat szerintem az életben nem érte még olyan öröm, mint amikor találtak egy kiégetett téglát, amit ő darabolt rosszul. Fogták, körbevitték az üzemben.


Misiék csinálják a targoncás tanfolyamot, tegnap volt az első gyakorlati órájuk.
Misi: Azt mondta az oktató, a gyakorlat más helyen lesz, menjünk át. Át is mentünk, az első ember már meg is csinálta, amit kellett, akkor mondta a faszi, hogy tévedés történt, mégis az eredeti helyen leszünk, itt pedig senkinek fogalma sincs arról, hogy kik vagyunk.


Misi: Konkrétan bementünk egy idegen helyre, öt-hat ember, három kocsi. A faszi elkérte a targoncát, megkapta a targoncát, körbeálltuk a targoncát, és az első ember elkezdett vele raklapokat odébb rakni.


Misi bácsi: - Amikor én csináltam, nem is jártam a tanfolyamra. Amikor az Öreg szólt, hogy holnapután vizsga, akkor bementem egy órára. Mondta az oktató, hogy velem mintha még nem nagyon találkozott volna.
Misi: - "Az eddigi órákon véletlenül a hegesztőkhöz ültem be".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése