2014. július 29., kedd

én: - Ma, milyen volt a leállás?
Misi bácsi: - Rövid.


én: - Tegnap aludt, amikor visszhívtam este?
Misi bácsi: - Nem tudom, én nem hallottam meg a telefont.
én: - Misi bácsi. Beszéltünk másfél percet.
Misi bácsi: - Igen? Akkor biztos aludtam...


Csabival szerelünk, kicsit kevés neki a keze.
én: - Fogjam?
Csabi: - Nem kell. Várj, attól függ, mit.


Volt oktatás a gyárban, a munkavédelmis bácsi eléggé elhúzta a dolgot.
bácsi a mondókája közepén: - Nyugodtan vágjon közbe, akinek van kérdése, kérése.
Öreg: - Nekem van. Siessél légy szíves, mert futniuk kell majd a buszra, és akkor lesz pár munkahelyi baleset...


(Az Öreg hisztis, ha valamit nem pontosan neveznek meg.) Bácsi pofázik, ő már oldalog az irodája felé.
bácsi: - Szóval van itt nektek ez a kályha...
Öreg magán kívül visszaordít: - KE-MEN-CE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése