2014. június 11., szerda

A kannibálok mindig nyitva hagyják az étkező és az üzemük közti ajtót. Szereltek fel rá behúzót, de nem segít sokat.
Attila: Nem behúzó kéne erre, hanem bokszkesztyű, ami fejbekúrja, ha nyitva hagyja.


Attila: Tudod, mi a különbség kettőnk között? Én állatbuzi vagyok, te meg egy buzi állat.


Misi: Az Évike sakkosan vezet. Tudjátok: hopp egy futó, hopp egy gyalog...


Öreg: - Tegnap már felhívtam őket, hogy csinálják meg ezt a szódagépet, nem igaz, hogy még mindig nincs benne buborék!
Attila: - Inkább sört intézzél nekünk.
Öreg: - Most nem vitték el a székeket, van helyetek?
Misi bácsi morog: - Alkalmi süket...


Nem tudom elmondani, milyen meleg van a gyárban, amikor tűz be a nap és megy a kemence. Nagyon szenvedtem. Misiék az ő sarkukban kivették az ablakot a helyéről, ott elég jó klíma lett, ezért kellően utáltam őket.
Attila: - Évi, gyere ide picit!
én: - Na?
Attila: - A Misi kéri, hogy hozz neki egy pufajkát, mert fázik.


én: - Én is akarok ilyen ablakoooooot.
Attila: - Sajnos nem bírom el, pedig szívesen odavinném neked.


A nyolcadik iszonyatszar vicc után vagyunk.
én: - Misi. Nagyon.... egyedi a humorod.
Misi: - Kicsit fás?


Ülünk Attilával meg a két Misivel a betonon, döglődünk.
Szabiról patakzik a víz, elmegy előttünk, odaszól: Azt mondják, meleg lesz nyáron bazmeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése