2014. május 10., szombat

Próbáljuk a szakestre a műsort. Viki negyedjére üvölti a végszót, amire Dórinak be kell jönnie.
én: - Dóri!
Dóri: - Ja, ne haragudjatok, csak észrevettem egy döglött legyet.

-------

Dóri: - Jó, és én addig hova álljak?
én: - Menjél ki.
Dóri: - De akkor is a háttérben vagyok.
én: - De ha jobbra kijössz, akkor nem.
Dóri: - De az sokáig tart. Akár ott is maradhatnék.
én: - Igen, de ha azt akarod, hogy ne legyél ott, akkor ki kell menned.

-------

Juli: Jesus fuckin' Christ... (elgondolkodik) Ezt lehet, nem akkor kellett volna mondanom, amikor mögöttem volt egy pap.

-------

Csabi: Minden éjszaka más. Tegnap ilyenkor már hulla voltam. Most még bírom... egy tíz percig.

-------

Juli mesél: Mondta, hogy szar kedve van, úgyhogy vett két üveg bort, és este meg fogja inni. Mit kéne erre mondania egy jó barátnak: az nem old meg semmit. Én meg mondtam neki, hogy a Sparban nyolcszáz a vodka.

-------

Misi bácsi egyik cimborája allergiás volt a rendőrökre. Sikerült behajtania egy sétálóutcába.
rendőr: - Hova, hova?
bácsi: - Mi az, hogy hova, hova?! Talán jó napot kívánok...!

-------

Lecserélték egy helyen az elsőbbségadás kötelező táblát stopra.
rendőr: - Miért nem állt meg a kereszteződésben?
bácsi: - Miért álltam volna meg?
rendőr: - Azért, mert ott a stop-tábla.
bácsi: - Hát hogy ne álltam volna meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése