2014. május 22., csütörtök

Múltkor egy órán át tököltünk Misi telefonjával, mert nem működött a hangszórója.
Misi: - Megoldottam ám a telefon-problémát.
én: - Na, hogy?
Misi: - Hazamentem, szétszedtem, aztán vettem egy újat.

-------

Ahányszor megemlítettem, hogy milyen jó, hogy eltűnt valamerre a nagyfőnök, két percen belül megjelent. Már egy órája az irodából nézeget ki ránk.
Misi: Évi, baszd meg, te idézted elő, szóval légy szíves most varázsold is el valahova!

-------

Viki: - Attila, belelépsz a kukába? (ő szokta ezzel a módszerrel csökkenteni a szemét térfogatát)
Attila: - Aha.
Viki: - Vagy ülj bele, fejedre rakjuk a fedelét.
Attila: - Persze, még azt a joghurtos poharat is rám dobod, nem?
Viki: - Nem. Valami mást dobnék rád. Ami meg van rohadva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése