2014. május 31., szombat

én: - Nem szóltam a Palikának, hogy szünet van, mert akkor beszélgetni kellett volna vele.
Misi: - Na, miért nem szeretsz vele beszélgetni?
én: - Mér', te szeretsz?
Misi: - Nem ismerem igazából.
én: - Azért kérdezel faszságokat.

-------

bácsi odaátról: - Állítólag napi fél liter tejet meg kéne inni. De hát ki iszik meg annyit.
Misi: - ...amikor van sör is.

-------

Misi: Azt mondta az Öreg, hogy jövünk holnap éjjel is melózni, mert... nagyon akarunk.

-------

Misi: - A targoncás tanfolyamon három hete az áramról meg a vezetékekről beszél a faszi.
én: - Minek?
Misi: - Hát azért, hogy ha targoncával fennakadsz a vezetéken, akkor tudjad, mi basz agyon,

-------

én: - Nálunk néha éjszaka is benn kolbászol a nagyfőnök.
bácsi: - Igen?
ráfordulok Misire: - Igen. Nem?
Misi: - Mi?!

-------

Misi: - Hány raklap? Kettő-három? Öt-hat?
bácsi: - Olyan körül.

-------

röhögök: - "Olyan körül", de ezt melyikre mondtad?
Misi - Szerintem te maradj csöndben, "igen-nem"!

-------

Palinak irtó fárasztó informatikás faviccei vannak, amiken csak ő nevet.
Pali: - Mi az: kicsi, ronda, és nagyon veszélyes?
én: - Így elsőre az Öreg ugrott be...
(Amúgy a rút kiskacsa a root jelszavaddal. Én se értem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése