2014. április 18., péntek

Egyik nap elment az áram, az Öreg kitalálta, hogy addig is takarítsunk.
én: - Szabi, van ott a sarokban egy lapát?
Attila: - Nincs lapát, áramszünet van!

-------

Visszajött az áram, de a gépek nem tértek magukhoz teljesen.
Szabi átjön a másik üzemből: - Misi bácsi, légy szíves, gyere át, mert nem indul az a szar.
Misi bácsi: - Miért?
Szabi: - Nem tudom. Pirosan világít az összes lófasz.

-------

Végre csináltak a köszörűhöz elszívót.
R. Misi bácsi: - Szerintetek a védőszemüveget elvinné?
Attila: - Lehet.
Misi bácsi: - Akkor jó, ha elviszi a 19-es kulcsot...

-------

R. Misi bácsi: - Lehet, kipróbálom. A Szabolcs szemüvegével.
Attila: - "Szabikám, gyere, nézzél bele az elszívóba, tiszta-e."

-------

Robi: - Amikor nagyon friss volt a jogsim, egyszer belementem a pirosba.
Misi bácsi: - Az mindenkivel előfordul nemegyszer.
én: - Igen, Misi bácsi, csak az a különbség, hogy ő nemcsak a pirosba, hanem egy autóba is belement.

-------

Robi: Egy buszsofőr vezette a másik kocsit. Azt mondta, harminc éve vezet, és harminc év alatt egyszer sem sikerült baleseteznie. Aztán jöttem én.

-------

Botrányosan megy a gépem. Anna jön be váltani.
Anna: - Milyen?
én: - Viszonylag kurvaszar.

-------

Pakolták ki mellőlem a raklapokat, Szabi fél percenként húzott felém valamit, én mindig bebújtam a gép mögé, hogy ne legyek útban.
Szabi: Nem köszönöm meg külön, majd egyszerre a végén, oké?

-------

Az új üzemből az emberek mindig nyitva hagyják az ajtót, amin dől be a büdös meg a zaj az ebédlőbe. S. Rami feláll, bebassza. Megy ki a főnökük, az is nyitva hagyja. Felröhögök.
S. Rami: Az a baj, hogy ezt most nem merem becsapni.

-------

Misi bácsi: Amikor csináltuk teherautóra a jogsit a ZIL-lel, ha épp úgy mentünk ki a rutinpályáról, hogy volt előttünk egy személyautó, rádudáltunk, amikor el akart indulni. Az biztos lefulladt.

-------

Misi bácsi: - El kell dugni a vödröt, mert a laborosoké.
én: - És hiányzik nekik?
Misi bácsi: - Nem, de amikor már ideát van öt-hat, akkor el szokták kezdeni keresni.

-------

Misi bácsi: - Átmegyek a mintákért, mert az Öreg sokat kolbászol itt, a végén még kitalál nekem valamit.
hátunk mögül kiabál az Öreg: - Misi, légyszi gyere!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése