2014. április 24., csütörtök

Egy házaspár a téma.
Attila: - A múltkor vitték hozzájuk reggel hétkor a fát, a csengőre nem jöttek ki, a faszi meg gondolta, bezörget az ablakon. A nő bent pucéran nyújtózkodott az ablak előtt.
R. Misi bácsi: - Akkor holnap hétkor megyek hozzájuk ébreszteni! Bár amilyen szerencsém van, az Andris fog kijönni.

-------

Attila: A múltkor nálunk voltak valamiért. A kislányuk észrevétlenül leült a macska táljához, és elkezdte belőle enni a tápot. Még engem csesztek le, hogy miért ilyen szép a macskatányér, azért evett bele a gyerek. Hát én kérek elnézést, hogy a saját lakásomban miből eszik a macska!

-------

Egy bácsit a faluban folyamatosan próbáltak a rendőrök elkapni ittas vezetésen, de nem sikerült, pedig az úr rendszeresen vezetett benyomva.
Attila: Egyszer megállították. Komótosan elővette a jogsiját, "uraim, most maguk nyertek".

-------

Magyarázok valamit Misi bácsinak, hogy hol van.
Misi bácsi megvilágosodva: - Nem ott van, ahol valamikor volt a....
én: - Most fog mondani valamit, amiről fogalmam se lesz.
Misi bácsi: - ....a munkásőrség.
én: - És tényleg.

-------

A nagygépből folyik az olaj, odaraktunk alá egy két literes flakont, ha megtelik, visszaborítjuk a gépbe.
Misi bácsi: - Megint megtelt az a rohadt üveg, a leánnyal most szedtük le.
Öreg: - De vissza ne öntsd ám bele!
Misi bácsi: - Hogy önteném vissza?!

-------

Az Öreg majdnem teljesen kopasz.
Attila: - A földelést is csinálják meg azon a kurva gépen, mert agyonbasz valakit.
Öreg: - Meg lesz, ne aggódj. Különben neked még a hajad is égnek állna.
Attila: - Azt hittem, hogy neked. Az meglepne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése