2013. december 11., szerda

Józsi bá: - El kéne mennem az orvoshoz beoltatni magam.
Misi bácsi: - Minek? Hülyeség ellen nem hat.

-------

Tegnap Fecó ki volt írva, de nem jött be melózni. Ma jött. Misi bácsi szereli a gépem, hirtelen felnéz belőle.
Misi bácsi: - Meg se kérdeztem a Fecó gyereket, hol volt tegnap. Mindjárt lebaszom. (odamegy, visszajön)
én: - Elég ijesztő volt, ahogy megindult felé egy 27-es villáskulcsot lóbálva....

-------

A kemence két nap alatt jár le, tegnap este kapcsolták be. A szomszéd gyárból is vannak benne cuccok.
Gábor bá: Átjött a művezető. Azt hitte, hogy már ma kijönnek a kemencéből a dolgaik. Kérdezte, éjszaka ki fogja kiszedni. Mondtam, hogy én biztos nem.

-------

Misi bácsinak fáj a keze.
morog: - Erről az Öreg szar köszörűje tehet, a kő is olyan szar benne, mint az állat, alig bírom megfogni azt a szar téglát, mert vastag, úgy szar az egész, ahogy van...
még mondaná tovább, de én ordítva röhögök
Misi bácsi: - Mi van?
én: - Nem tudom, feltűnt-e, de egy mondaton belül négyszer használta a szar szót.

-------

Azt taglaljuk, ki hogyan bassza el a köszörűkövet. Egy régi itteni lakatos mindig ferdén fogta rá a téglát, és ferdén kopott a kő.
Misi bácsi: A Zsolti meg állandóan tölcsért... virágcserepet csinált a köszörűkőből.

-------

Gábor bá elhűlve: Nem hiszitek el, a múlt héten volt itt egy kislány, aki nem tudta, hogy kell söpörni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése