2013. szeptember 12., csütörtök

Ülünk a folyosón, várjuk, hogy kezdődjön a vallásszociológia.
vki: - Csütörtökön nem jó az a lyukasóra.
Juli: - Ma?
én: - Ma szerda van.
Juli énekelni kezd: Milyen szép nap van ma, szerda, áldom ezt a napot, felrúgtam, mert prédikált, egy katolikus papot!

-------

Találgatjuk, ki a tanár.
Dóri: - Ez az, amelyik úgy néz ki, mint egy vékony Télapó, nem?
Szabina: - Nő vagy férfi?

-------

Pszichiátria.
tanár úr: Szeretek itt tanítani. Felüdülés, mert ritkán vagyok normális emberek között.

-------

Tanár úr kérdez, Gábor egy szóval válaszol.
Gábor: - Alzheimer!
tanár úr néz, nééééz
Gábor: - Hát hogy az is előfordul sokszor.
tanár úr: - Jól van, csak nem volt állítmány a mondatban.

-------

Van egy elsőéves, Viktor, aki ütnivalóan okoska.
Juli óra közepén beírja Dia füzetébe: Viktor is the new Neo.

-------

Meló. Háromnegyed órával műszakváltás előtt már bent beszélgetek. Laci bá harmadszor kezd új munkalapot, mert nem tudja, mihez mennyi időt hazudjon be, hogy kijöjjön.
Pisti bácsi szelíd mosollyal elé tol egy köteg kitöltetlen munkalapot: Idekészítem neked a következőket, jó?

-------

én: - Tízig melóztam. Este tíztől most tízig.
Dia: - Gangesz, meg kell kérdezzem: normális vagy?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése