2013. szeptember 13., péntek

Laci bá szerencsétlenkedik a tollával, szétszedi, nem tudja összerakni.
Laci bá: - Nem igaz már...
én: - Minek kellett egyáltalán szétszedni?
Laci bá: - Hogy megmutassam, hogy szét tudom szedni, csönd!

-------

tanárnő: - Van egy olyan vélekedés, hogy a nők kevesebbet keresnek, mint a férfiak. Ti mit éreztek ilyen szempontból?
Juli: - Szexizmust.

-------

Éjszaka melózom, délelőtt suliban vagyok, délután alszom, ha hagynak. Este felkelek, kimegyek a konyhába.
anyus suttogva: - Helló. Nem főztem kávét, de mindjárt csinálok.
én: - Azért suttogsz, hogy ne ébredjek fel?

-------

Elég elviselhetetlen vagyok fáradtan, mert olyankor különösen szeretek mások agyára menni.
Dia: - Gangesz, az egész félévet így tervezed?
én: - Ahaaaa!
Dia: - Hát akkor nemcsak te fogsz kikészülni...

-------

Kettő Kingától:

A Jimmy reakciója a legunalmasabban beszélő tanárra: Ha így beszélnék, elaludnék a saját a hangomon.

-------

óra közepén: Egy temetésen többet röhogtem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése