2013. szeptember 21., szombat

Egyik gép azt játszotta, hogy kilőtte a lapkákat, egész konkrétan rám.
Laci bá röhög: Tegnap az Esztit kiakasztotta. Mondta, hogy "olyan vagyok, mint egy focista, mellel szedem le a lapkát".

-------

Eszti: - Jaj, fáj a torkom.
Laci bá: - Ne gyere közel!

-------

Az egyik gépre a másik üzemből jött át diák.
Eszti: - Annyira csúnya az a fiú.
én: - Akkor ne nézegesd.
Eszti: - Nem is fogom. Rá se nézek műszak végéig.
Laci bá: - Az tök jó, legalább dolgozol.

-------

Új lány, elég szarul állt. Laci bával megbeszéltük, hogy az enyémből adunk neki.
én: - De akkor át kéne hordani.
Laci bá: - Nem kell.
én: - De ezét a gépét az Öreg külön kezeli.
Laci bá: - Jó, hát kezelje.

-------

Szandra nem nagyon szeret bejárni a suliba, csak akkor jön, ha muszáj. Azt beszélik, hogy másnap milyen óra lesz. Szandra nem hallja.
Dia: - Az első nem katalógusos, a második igen. De szerintem az elsőn is jó lenne itt lenni.
Szandi: - Mi?
Dóri: - GYERE BE!

-------

Leesik Dóri gyűrűje, felveszem, adom neki.
én: - Letérdeljek, vagy jó lesz így is?
Dóri: - Oh, Gangesz, köszönöm, de sajnos nemet kell mondanom.
én: - Akkor baszd meg.

-------

A tanár körbead egy lapot, hogy írjunk névsort.
kiviszem neki, nézi: Milyen rendesek, még be is számozták, hátha a pszichiáter nem tud elszámolni 17-ig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése