2013. augusztus 30., péntek

Pali jön be műszak elején: - Évi, nálad máris toll van?
én: - Aha. Jegyzetelek.
Pali elbújik az üvege mögé: - Jaj, jaj, rólam ne írj semmit! Úgyse látsz!
elmegy, Laci bával állunk megkövülve
én: - Nahát. Milyen vicces ez a fiú.

-------

Nem indult az egyik gép. Laci bá bemászik a villanyszekrényéhez, kiderül, hogy rossz a nyitóka, amit vitt hozzá. Nekiáll egy fa pálcikával tekergetni.
én: - Hozzak csavarhúzót?
Laci bá: - Nem kell.
én: - Csak azért, mert én egy olyat már beletörtem abba a szarba. (reccsenés) Igen, pont így.

-------

Akármit csinálunk, nem megy.
Laci bá: - Na, Évi, most mi legyen?
én: - Gyújtsuk fel!

-------

Az volt az érdekes, hogy semmi nem kapott áramot, de egy darab lámpa igen. Azon filóztunk, vajon akkor a másik lámpa miért nem. Öt perce azt basztatjuk, tekergetjük, épp rakjuk vissza a burkolatot rá. Felröhögök.
Laci bá: - Mi van?
én: - Mintha ez a lámpa lenne a legnagyobb gondunk.

-------

Mivel csak egy gépet kellett szednem, baromira sok időm volt unatkozni. Laci bá odajön, végignéz a kishajó-flottámon a süllyedő Titanickal meg a papírfecnikre rajzolt hullákkal; a lapkából épített tornyon; a gép közepébe mérnökien beparkolt papírrepülőn, meg a többi szaron, és ennyit mond: Hát igen, ez egy ilyen nap.

-------

én: - Van egy konnektor a gépben. Abban van áram?
Laci bá: - Nem tudom. És mivel nézem meg, hogy van-e benne?
én: - Mondjuk porszívóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése