2013. július 24., szerda

Diának eszébe jut eléggé késve, hogy egyik barátnőjének elfelejtett ajándékot venni.
én: - Mit szeret?
Dia: - Mostmá' mindent.

-------

Egy csengővel a kezemben próbálok eljutni az ablakhoz, hogy kicsengessek, és meghallgassam, hogy visszhangzik.
Dia: Na, mit versz le? Vagy kidobod az ablakon?

-------

Reggeltől kicseszett álmos voltam, de este kilenckor felpörögtem.
belemászok Dia látómezejébe debil mosollyal: - Felébredtem.
Dia: - Jó időt futottál azért...

-------

Szól az LGT, én basztatom Diát egy plüssel.
Dia: - Gangesz, hallgasd a Pici bácsit!
én: - Ez a Somló!
Dia: - Akkor azt!

-------

Dia: Figyelj, Gangi, ezt hadd írjam meg. Utána játszom veled.

-------

zene: És átkopogtak sorban a kedves szomszédok.
én: - Mint Markus.
Dia: - Markus nem volt kedves. Ő egy fasz.

-------

Ellepték az apró rovarok a plafont, testpermettel próbáltam őket kinyírni.
Dia: Mi lenne, ha felállnál az ágyra? És mi lenne, ha oda fújnád, ahol vannak?

-------

én: - Mit is akartam?
Dia: - Vizelni?
én: - Nem.
Dia: - Inni?
én: - Nem.
Dia: - Leverni valamit? Ezt a hármat csinálod a leggyakrabban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése