2013. július 2., kedd

Arra mentem be, hogy Laci bá vállig az egyik öttonnásban matat (arra voltam kiírva).
én: - Nagyon szar?
Laci bá: - Nagyon. Talán kétezer-ötszáz jött le róla.
kiveszem Barbi kezéből a munkalapot, beírva a 3900
én: - Laci bá, imádom a humorát.

-------

én: - Na, már van munkalap?
Laci bá: - Miért, nem volt?
én: - Este már csak egy darab volt, meg Misi bácsi elővarázsolt a szekrénye aljából kettőt, szóval nekünk pont elég volt. Józsi bácsi nem tudom, mit csinált reggel. Szerintem rajzoltak, vagy nem tudom.

-------

Egyik diáklányt elküldte az Öreg. Arról beszélünk, vajon később jöhet-e még.
Misi bácsi: Miért, tavaly a Bálintot hányszor kirúgta...

-------

Laci bá cseszteti Ramit. Telefoncsörgés.
Rami: Az anyukám hív. Felveszem, és elmondom neki, hogy itt bántanak!

-------

Ramiéknál zárva van hetek óta a Penny, mert átépítik. Pakolom elő a kajámat.
Rami: Sissy kefir... Könnyű annak, akinél van Penny.

-------

Rami: - Misi bácsi is kefirt eszik?
Misi bácsi: - Ja.
Adri: - Ott is van Penny.

-------

Rami: A Marietta felírta a gépre, hogy "Atti, fly with me!". Nem tudom, mivel akarnak repülni... A gólyákkal, vagy a madarakkal. (hatásszünet) A gólya is madár.

-------

Rami: - Tök jó, hogy ilyen jóban vagy apukáddal. Mi mindig összeveszünk.
én: - Az enyém tök jó fej. Nehéz vele rosszban lenni.
Misi bácsi rám néz: - Apja lánya...

-------

Laci bá bent maradt hatig, mert a másik üzemben gyártott a nagygépen, Józsi bácsinak kellett volna jönnie leváltani. De nem jött.
Misi bácsi: - Reggel szerintem összeveszett az Öreggel. Gondolom az Öreg beszólt neki valamit, aztán most lázad.
én: - Bakker, ha senki nem jönne dolgozni, akinek beszólt az Öreg, üres lenne a gyár.

-------

Rami: - Éjszakára jön a Brigi. Melyik is a Brigi?
én: - Fekete haja van.
Adri: - Elég hosszan kifelé kihúzza a szemét.
én: - Ja igen. Az Eszti cicaszeműnek hívja.
Rami: - Ő meg a cicaagyú.

-------

Misi bácsi: A múltkor egyik mintára azt mondta az Öreg, hogy ez nagyon jó, tökéletes. Gondoltam egyet és eldugtam. Két nap múlva megint ugyanazt adtam neki oda. Nézegette, nézegette, aztán mondta, hogy állítani kell a súlyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése