2013. június 6., csütörtök

Most van a gyárban hétvégén is meló, de ugyanúgy csak három lakatos van, szabadnap nélkül melóznak.
én: - Hogy tudjak jönni hétvégén, nem jöhettem hétfőn meg kedden, mert nem engednek minket havi húsz napnál többet dolgozni.
Józsi bácsi: - Minket meg nem engednek harmincegy napnál kevesebbet.

-------

Átjött Józsi bácsi felesége, aki a másik csarnokban dolgozik.
néni: - Már megint kávézol?
Rami: - Minden szünetben megiszik egyet.
Józsi bácsi: - Neee mondj ilyet.
Rami: - Akkó' nem.

-------

Ma voltunk bent aláírásért a suliban. Először véletlen rárúgtam Bánkra az ajtót, miközben vizsgáztatott, mert azt hittem, egy ajtóval arrébb vagyok, aztán a tavalyi oldalt néztem az indexben, és azt hittem, már alá van írva.
Juli: Gangesz, neked aludnod kéne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése