2013. május 13., hétfő

Volt itt a német Caritas vezetője, akihez nyáron megyünk ki négyen Németországban. Az előadása utolsó napján nem voltam ott. Másnap Dia hozza nekem a caritasos táskát.
Dia: - Ezt a német úr küldi.
Juli: - Vigaszdíj, amiért nem mehetsz Németországba.

-------

Jázi szerdán megy ki egy évre Angliába. Jött elbúcsúzni.
Jázi: Nem tudom, hogy én sírtam össze a szemüvegem, vagy te, mert kívülről olyan.

-------

Reggel Jázi feláll az ágyból, Lali cica halálra rémül.
Jázi: Lajos. Láttál már!

-------

Julinak meg kéne tanulnia injekciót beadni.
Juli: Annyit tudok, hogy ki kell belőle lőni a levegőt, és elborultan kell nézni a félhomályban.

-------

Juli repülőt akar hajtogatni, de kikapom a kezéből a papírt, összegyűröm: Ez egy szikla a Grand Canyonból. (hozzávágom Julihoz) Vagy meteorit!

-------

én szomorúan: - Leesett a meteorit. Hol van a meteoritom?
(hajolok át Julin keresés közben)
Juli: - MENJÉL INNEN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése