2013. május 1., szerda

Most akkreditálják a sulit, volt itt egy bizottság múlt héten.
Bánk: - Hallom, nagyon jókat mondtak az iskoláról.
Dani (kispap): - Már én szégyelltem magam...

-------

Bánk: A következő az internalizáció. Vagy az in-ter-i-o-ri-zá-ci-ó is helyes, csak én az elsőt szeretem, mert az ki tudom mondani.

-------

Családjog. A tanárnő mondja, milyen lesz a vizsga meg 34 tétel lesz meg a többi.
Diából kitör: Hát én ezt nem bírom!

-------

Feri (kispap) fulldokolva köhög.
Szabina keze már a háta fölött: Megüsselek?

-------

tanárnő: - Miért nem írnak?
Juli nekünk: - Pedig mindenki írt. Dia a műsort másolta, én SMS-t...

-------

Feri: - A vizsgán muszáj ilyen jogi kifejezéseket használni?
Juli: - Ezt máshogy nem tudod megoldani...

-------

tanárnő: - Régen az özvegy haszonélvezetének az volt az értelme, hogy fenn tudja tartani az életkörülményeit. Ez akkor még működött, mert a mezőgazdaság volt a fő termelési forma. Ma inkább ilyeneket kapnak, hogy tévé, rádió. És azért egy tévé gyorsabban amortizálódik, mint egy...
Juli: - Borjú!

-------

Szakest volt. Külön csoportokban beszélgettünk.
én: - Nem kéne odamenni a tanárokhoz?
Juli: - Lehet.
én: - De akkor a bácsikhoz menjünk, mert én nőkkel nem nagyon tudok kommunikálni.
Juli: - Ja, hát én senkivel.

-------

Diétákról van szó.
Niki (nagyon vékony): - Ezt ne csináljátok, hülyeség a módszer.
Dóri: - Nikol. Nem vagy hiteles.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése