2013. április 21., vasárnap

anyus: - Biciklivel mész papához?
én: - Igen.
anyus: - Akkor belerakom a kosárba a kis virágpalántákat, amiket el kell vinni.
én: - Jó. (leesik, mibe egyeztem bele) Kurva jó!

-------

Julival nagyjából egy hónapja próbálunk megcsinálni pár beadandót. Juli ír, hogy legyen már valami. Kitalálom, hogy holnap délelőtt végül is rá fogunk érni.
Juli: Zseniális ötlet! (amúgy tényleg, nekem ez eszembe nem jutott, csak addig gondoltam át a dolgot, hogy vinnyogok neked egy kicsit, hogy csináljuk már meg valamikor ezeket a hülyeségeket)

-------

Juli: Bármit tanultál/sulival kapcsolatban csináltál hétvégén? Tudnom kell, mennyire vagyok lemaradva
én: nem csináltam semmit. de többször gondoltam rá, hogy kéne!
Juli: mennyi mindenben hasonlítunk, ezzel én is pont így voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése