2013. február 27., szerda


én: - Reggel összevesztem az unokahúgommal. Most vettem neki csokit, hogy ne haragudjon.
Juli: - Vessz össze velem is!
Az órán a tanár és pár kispap szar poénjai záporoznak. Julira nézek, ő rezignáltan mosolyog.
Juli: Felvettem a szociális mosolyt.
Juli énekel: - Homokkal teli a szám...
Dia: - Köpd ki!
Keddenként egyik héten szocterápia van, másik héten családjog. Marcsi tartja a szoctert. Ezen a héten a jog volt.
ma (szerdán) Marcsi: - Ma délután lesz óránk?
Juli: - Nem ma nincs, tegnap nem volt.
Dóri: - Hogy van németül a csizma?
Zoli (kispap): - Nem tudok olaszul.
És kimegy.
Zoli visszajön: - Stivale! Stivale a csizma.
én: - Kizárt.
Dóri: - Ez... olaszul van?
Zoli: - Nem, bakker, oroszul!
Dóri: - De... én... németül kérdeztem.
Zoli kimegy.
Dóri: Mindjárt visszajön, és elmondja norvégül.
Segítettünk Dórinak német házit írni. Levelet kellett írnia arról, hogy mi a véleménye a tetoválásról.
Dóri leírja a mondat elejét németül: Szerintem szép, ha nem túl.... (elgondolkodik) csúnya!
perverz úr: - Jaj, hogy is hívják Mészöly Miklós feleségét?
Tomika: - Mészöly Mikósné.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése