2013. február 15., péntek


Arról beszélgetünk, mennyire hallani a szomszédokat itt a társasházban. Anyuék mesélték:
Még panelban laktak. A felhúzós ébresztőóra elromlott, és hetek óta éjjel random időpontokban megszólalt. Apu egyszer földhöz baszta hajnalban, aztán nekiállt felporszívózni a szilánkokat. Megszólalt: most az összes szomszéd azt hiszi, hogy felhúztam hajnali 3-ra az órát, hogy porszívózzak.
Julival állunk a TO előtt, neki sürgősen kéne iskolalátogatási.
én: - Szerintem ma még nem fog adni.
Juli: - Akkor anyám széttépi az arcát.
Juli reggel bejön.
odafurdul Dórihoz: Basszus, azt hittem, a Viki vagy. (rám néz) Gangesz, ki van rúzsozva a szád?
én: - Nem.
Juli: - Jó, ma már nem szólok senkihez.
Bánk: Ajánlok pár könyvet. Már a múltkor is akartam, csak akkor frusztrált voltam, mert zárva találtam a könyvtárat.
Dóri órán karkötőt csomóz, folyamatosan leüti Julit.
Juli: Dóri! Férjél el!
Fealadat: újságból szociális problémáról szóló cikkeket keresni.
Juli felnéz az újságból: Bábolnai nagytestű vörös tojók eladók.
Még múlt héten jött egy SMS Jázitól (aki épp Hobo-életrajzot olvasott), amin Diával fél óráig sírtunk: Hobo egyszer fagyievő versenyben legyőzte Pressert 32-16 gombócra.
Este LGT koncert. Előbb írt Jázi: Óvakodj az öreg bácsiktól, akik le akarnak smárolni. Vagy ők apustól... Érezd jól magad és Presserúr nélkül haza ne merj jönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése