2013. január 3., csütörtök


Kingával ma diákmelón egy irodaházban takarítottunk.
Kinga miután kinyaltuk a fürdőt: Bazmeg, uszodaszag van!
Odanyomom a kezébe a tálka dzsuvás vizet.
én: - Ezzel csinálj valamit.
Kinga: - Igyam meg?
A megbízóink nem úgy néztek ki, mint akik valaha takarítottak már. Kinga kínjában rágja a felmosó nyelét.
én: - Ne már! Hát hány kézben járt már az...
Kinga: - Nem hiszem, hogy sok.
Jázi nyújtja a kezét: - Gratulálok. Garas Dezső.
én: - ????
Jázi: - Ez csak úgy jött.
én: - Ha Seress Rezsőt mondtál volna, most elénekelném a Szomorú vasárnapot.
Jázi: - Ezért nem mondtam.
Jázi kényszerít, hogy ezt kiírjam.
A boltban rosszul írom be a PIN kódomat.
ránézek a pénztárosra: Elnézést... öhm... elbasztam.
Előzőleg Jázmin az összes plüssömet és párnámat hozzám vágta.
Jázi hanyatt az ágyamon teker: - Vízibiciklizek!
én: - "Ki ne indulna fehér vízibicikli-reményen tengeri Bábelt látni? Nemcsak a vak harmonikásnak kell a távoli kürthöz a bálványt, a hajót, a csodát kitalálni..." (Parti Nagy: Amarcord)
Jázi: - Gangesz. Van még alattam egy ágy, amit hozzád tudok baszni.
Kézműves oldalt nézünk, Jázi mindent leszaroz, mert mi olyat nem tudunk.
Jön egy aranyos kép. Ő ellágyult hangon: Jaaaaj, de szar!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése