2012. december 10., hétfő


Van egy tanárunk, aki a felsőbbévesek elmondása és a mi tapasztalatunk szerint is perverz picit.
Juli: - Vizsgán nem tudunk valamit, letépjük magunkról az inget.
én: - "Jó, köszönöm, ötös. Következő."
Juli: - Neem, nem küld ki egyből...
Juli: - Komolyan, fogyatékosok tanítanak minket.
én: - Ez egy védett munkahely.
Perverz úr szeme az óra felében csukva volt, úgy beszélt. Levelezés:
én: Dóri kérdezi, szerinted miért csukja be a szemét?
Juli: Nálunk szebb nőknek tart a képzeletében órát.
Juli a csukott szemű bácsira néz: Simán elmehetnénk...
Bácsi már húsz percet ráhúzott az órára és még mindig töretlenül beszél.
Juli: Ma csak szociológia óránk van?
Gyógyped., beszédhibák. Dórival azon rugózunk, mennyire tudom kimondani a R hangot.
Kati néni: - Egy kis beszédhiba még szexepil is lehet.
Dóri: - Gangesz, mondd, hogy róka.
én: - RRRóka!
Dóri: - Szexi. MONDD MÉG!
én: - Ha ez bejön, így fogok vizsgázni szociológiából.
Dóri: - "Répa, retek, róka."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése