2014. február 14., péntek

Tegnap éjjelre a kiscsapat mélypontra került.
Rami az éjféli szünetben: Eszti. Egyet árulj el nekem. Mit érzel olyankor, amikor forogsz a saját tengelyed körül és röhögsz?

-------

Rami: Múltkor csináltam bögrés levest. Fél liter vízben.

-------

Józsi bácsi a harmadik beszólása után nagyon le lett hurrogva.
Józsi bá: - Jól van, ma már nem szólok hozzátok.
Rami: - A következő szünetben majd már az lesz hogy "két szó. Az elsőt mutatom."

-------

én: - Ott árultak pálinkát. De ezt maga nyilván tudja.
Rami: - Nem, Józsi bá nem szereti a pálinkát, csak a fröccsöt.
Eszti: - De azt nagyon.

-------

Levegőpisztollyal felfújt, tacskó formájúra hajtogatott lufit kötözök épp Rami üvegéhez, miután könnyesre röhögtem magam egy hajgumin.
én: - Nem tudom elmondani, milyen fáradt vagyok.
Józsi bá: - Évike. Nem is kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése