2014. február 13., csütörtök

Első hét a suliból, tehát alig vannak diákok, tehát tizenkettezünk orrba-szájba, meg a lakatosok is.
Rami: - Reggel hazamegyek, alszom, aztán be kell mennem a városba, aztán már jövök is vissza.
Józsi bá: - Én hazamegyek, alszom, aztán jövök vissza.
én: - Én nem megyek haza, nem alszom, és jövök vissza, úgyhogy szerintem mindenki fogja be!

-------

Rami: Anya elkezdett sajnálgatni, amiért tizenkettezek. Mondtam neki, hogy nem, ma meg holnap az Évit sajnáljuk, engem majd csütörtök-pénteken.

-------

Szilvi (Kinga nagynénje): - Gangesz, megszállott vagy?
én: - Meg.

-------

Hatra mentem.
Endre bácsi odaátról: - Tízkor mész is haza?
én: - A lóóf... nem.

-------

Csesztetjük Józsi bát.
Rami: - Idő van. Dolgozni kéne.
Józsi bá: - Mi?
Rami: - Dolgozni kéne!
Józsi bá: - Nem értem.
én: - Dol-goz-ni. Tudjuk, hogy idegen a szó.

-------

Részlegesen el-elment az áram, azon kattogtunk, le ne álljon a kemence, mert akkor harakiri lesz.
Józsi bá: - Ha a trafó szar, akkor lehet, hogy nem lesz holnap meló.
én: - Abban reménykedek, hogy éjszakára megszerelik, és mi már jöhetünk.
Józsi bá: - Én meg abban reménykedek, hogy reggel hatig kibírja, mert idegsokkos leszek!

-------

Reggel én már megyek ki elég meggyötört arccal, Misi bácsi jön be. Megállunk egymás előtt.
rám vigyorog: Na mondjad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése