2014. február 15., szombat

Reggel szállok fel a buszra, esik az eső, éjszakás voltam.
Imi bácsi (sofőr): - Na, csak nem suliba?
én: - De oda, hogy rohadna meg.
Imi bácsi: - Hát ez legalább őszinte volt.

-------

Juli: - Egyszer el kéne mennünk Tankcsapda koncertre.
én: - Jó, menjünk, baromi régen voltam már.
Juli: - De hogy ilyen tombolósra. Ne akkor, amikor annyi idősek lesznek, mint az Apostol.

-------

Adri (tanárnő) az abortusztilalomról mesél: Emlékszem rá, nagy közfelháborodást okozott. Volt egy szomszéd néni, aki dühösen kiabálta, hogy elfogadták azt a jogszabályt... nyilván nem ezt kiabálta.

-------

Piroska: - Nektek már volt társadalomtörténetetek, ugye?
mi: - Igen.
Piroska: - Az nagyon jó óra.
elfojtott gúnyos röhögés
Piroska: - Akkor újrakezdem. Az nagyon jó óra.

-------

pszichológus bácsi: Ki hozta létre az első pszichológiai laboratóriumot? Na, valaki mondja! Ez most nem ilyen ravasz keresztkérdés, tényleg nem jut eszembe.

-------

pszichológus bácsi: - Az új szülött feje hányad része a testének?
egy kispap-szerűség: - Több, mint a fele.

-------

A bácsi imádni való volt, viszont túl sok tudást nem adott át, ezért morci voltam. Elég sok név, évszám, intézmény, stb. nem jutott eszébe, arra hivatkozott, hogy álmos.
én a tizedik körül: - Ez nem álmos, baszd meg, hanem alzheimeres!
Juli: - Tetszenek a kifakadásaid.

-------

pszichológus bácsi: A mai bevezető beszélgetés amolyan bevezető beszélgetés volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése